Vorm

Vorm

Een goede eerste indruk maak je maar één keer!

De Vorm is belangrijker dan je denkt:

Zorg voor een professionele uitstraling voor zowel on- als offline communicatie.

Het is belangrijk hoe je logo, je visitekaartje, je website en een folder er uitzien. Dat het een uitstraling heeft die professioneel, verzorgd, bijzonder of fris is. Allemaal kwalificaties die net het verschil kunnen maken voor jou als ondernemer. Het verschil van wel of niet een opdracht krijgen.

Gek genoeg heeft een slechte uitstraling van je bedrijf, zowel offline (op papier) als online (op het web) z’n weerslag op wat mensen denken van jouw diensten. Ziet jouw kaartje of website er niet professioneel uit, dan wordt dat automatisch ook gedacht van jouw werk. Terwijl je daar nou net heel goed in bent.

"Mijn advies: zorg dat jouw professionaliteit gezien wordt!"

Stap 1:

Een goed logo geeft jou een goed gevoel en je bedrijf de juiste uitstraling.

Het logo is de eerste stap in het ontwerp van ‘het gezicht’ van jouw bedrijf. Een belangrijke stap waar we even goed voor gaan zitten. We praten over je plannen, over de naam die je gekozen hebt, over de uitstraling die je in je hoofd hebt. Over kleuren en over alles waar je als starter mee te maken krijgt.
Als je mij de opdracht geeft dan ga ik voor je aan de slag. Ik combineer bedrijfsnaam, gewenste uitstraling, doelgroep en symboliek tot een bijzonder, uniek en passend logo.

"Elk nieuw ontwerp van logo en huisstijl is voor mij weer een uitdaging. Iedere cliënt is anders, iedere opdracht is anders."

 

Stap 2:

Het logo toepassen in de huisstijl voor een professionele uitstraling

Vanuit het logo ontwerp ik een huisstijl voor briefpapier en visitekaartje. Dat is de basis, en die is belangrijker dan je denkt.
Deze basis is het startpunt voor elk ander ontwerp. Heb je geen goede basis dan weet je bij elke volgende communicatie-uiting niet hoe dat eruit moet zien, en dat is zonde. Dat kost extra tijd en vaak geld.

Wil je dat je bedrijf vriendelijk of juist zakelijk overkomt? Sta je voor kwaliteit, ben je goedkoop, of wil je liever een chique uitstraling? Elke kwalificatie vraagt om een ander, persoonlijk, ontwerp!

"De uitstraling van je logo en huisstijl bepalen hoe jouw bedrijf overkomt op je toekomstige opdrachtgever of klant."

 

Stap 3:

Communicatie: het vervolg, van visitekaartje en website tot beursstand

Vrijwel elke startende ondernemer kiest ervoor visitekaartjes te laten drukken, en eigenlijk is dat best belangrijk. Niet alleen om uit te delen en iedereen te laten zien dat jij een bedrijf hebt gestart (waar je super trots op bent natuurlijk), maar ook voor jezelf. "Je bedrijf krijgt een gezicht en gaat leven, ook voor jou!"

En je kunt bij mij natuurlijk terecht voor het ontwerpen van elk ander communicatie- of reclame­middel én voor al je drukwerk:

  • website
  • visitekaartjes | briefpapier
  • flyers | folders | brochures
  • (roll-up)banners
  • posters (ook wetenschappelijk)
  • beursmateriaal | beurswanden
  • boeken (zowel vormgeving als tekst)